Match #13 - Znów Washington DC

Drugi match w ciągu dnia, no no no rozkręca się coś w końcu.

LOKALIZACJA: Washington State, DC
HM: ?
HF: ?
DZIECI: (girl, 3) (girl, 6)
ZWIERZAKI: none


Hostka w liście ma napisane, że pracuję dopiero od 3 do około 7, więc całkiem spoko. Pisałam z hostka kilka maili i wydaja sie naprawde super. Miałam z nimi interview i po 20 minutach rozmowy nie miałam o co pytać, bo powiedzieli wszystko co chciałam wiedzieć. Fajna rodzinka. W centrum miasta, metro i busy szeroko  rozbudowane, wiec bylo spoko nawet bez auta. W niedzielę miałam mieć z nimi rozmowę z dziećmi i mieli zdecydować czy mnie wybieraja e niestety jako, ze jestem w Egipcie to nie moglam sie połaczyc na skype bo tutaj nie działa, a facetime tez nie moglismy zrobić, bo nie posiadaja apple. Zaproponowalam  więc zadzwonienie przez messenger na facebooku, ale nie odpisali, wiec domyslam sie ze wybrali inna au pair. Szkoda, ale plakac nie bede bo jakos nie bylam do nich przywiazania jak to bylo z rodzinka z californi, trudno-szukam dalej... 

To by było na tyle! 
Xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz