Match #12 - Samotny Ojciec z McLean

Nawet się trochę zaskoczyłam jak zobaczyłam ten match. Pierwsza rodzinka z samotnym ojcem, który jest muzłumaninem - wiem to chociażby po imieniach dzieci, które już mi są dobrze znane( te imiona oczywiście). Spędzając ponad rok w Egipcie, wszystkie imiona jakie tylko mogą nadać powtórzyły mi się chyba z milion razy. Nie mam żadnych uprzedzeń poza tym, że to jest jednak inna kultura i nie wszyscy są dobrze wychowani, a do samotnego faceta na pewno bym nie pojechała.


LOKALIZACJA: Mclean, Virginia
HM: -
HF: manager for a large automobile company
DZIECI: (girl, 9) (boy, 7) (boy, 14)
ZWIERZAKI: none

Wyświetlił mi się na profilu, ale nie napisał maila, więc pierwsza i tak nie będę pisała z racji tego, że nie zapowiada się na dobry match - przynajniej z mojej strony, więc podziękuję nawet rozmowę na skype. 


To by było na tyle! 
xxx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz